Печать

БТИ 2013

БТИ умерло – БТИ возвращается

Министерство регионального развития, строительства и ЖКХМ предлагает снова ужесточить порядок узаконивания перепланировок жилья.

Как известно первый этап реформы Бюро технической инвентаризации завершился 1 января 2013 года и, в соответствии с новым законом «О регистрации прав на недвижимое имущество», БТИ лишились полномочий по выдаче правоустанавливающих документов на недвижимость, однако, сохранив, при этом, функции технической оценки зданий.

Печать

вопросы оформления недвижимости в 2013 году

 

З 1 січня 2013 року державну реєстрацію прав на нерухоме майно будуть здійснювати 583 відділи державної реєстрації прав на нерухоме майно реєстраційної служби, які працюють в складі відповідних підрозділів управлінь юстиції. Реєстрацію будуть здійснювати 2 653 реєстратора и 6 835 нотаріусів, як спеціальних суб’єктів. В чому різниця? Реєстрацію в територіальних підрозділах державної реєстраційної служби будуть здійснювати на новостворене нерухоме майно, реконструйоване, те яке не було зареєстроване до 1 січня відповідно до чинного законодавства. Також державні реєстратори будуть здійснювати видачу і оформлення свідоцтва про право власності на нерухоме майно. Наразі цим у нас займаються органи місцевого самоврядування. А також оформлення видачу свідоцтв членам житлово-будівельних кооперативів, гаражних, дачних, які повністю сплатили свої внески в разі виходу чи входу в акціонерне товариство – поділу майна, виділу майна. Нотаріуси будуть здійснювати   державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно, яке уже було зареєстроване або до 1 січня відповідно до чинного законодавства, або яке вже виникло і зареєстроване після 1 січня одночасно з нотаріальним посвідченням. Тобто громадянин, який бажає продати своє нерухоме майно він приходить до нотаріуса, який реєструє його право власності на нерухоме майно в новому реєстрі. Після чого здійснює нотаріальне посвідчення угоди і одночасно реєструє у нового покупця право власності на нерухоме майно. На відміну від існуючої системи, коли реєстрацію прав на нерухоме майно яке розташоване на земельних ділянках проводять бюро технічної інвентаризації, реєстрацію прав на земельні ділянки проводять органи по земельним ресурсам. Реєстрацію іпотек, реєстрацію заборон відчуження об’єктів нерухомого майна, реєстрацію правочинів, реєстрацію податкових застав, проводять нотаріуси. Таку реєстрацію будуть проводити не в цих реєстрах, а в єдиному державному реєстрі речових прав на нерухоме майно , який буде містити інформацію як про нерухоме майно, так і про права на нього. Тобто буде існувати один єдиний реєстр.

Печать

Як купувати квартиру?

Купуючи квартиру….

Для більшості з нас це найбільш важлива, довгоочікувана і суттєва покупка в житті. Як здійснити її, щоб потім не шкодувати за невдачливе вкладення своїх коштів?
В першу чергу визначтеся, чи готові ви займатися пошуками бажаної квартири і оформленням угоди або залучите ріелтора? Про підбір житла при наявності вільного часу можна потурбуватися і самостійно. А от перевірка юридичної «чистоти» і укладання договору купівлі-продажу без допомоги професіонала дуже ризиковано. За статистикою, близько 95% невдач, в т. ч. випадків шахрайства, помилок при оформленні документів приходиться на правочини, здійснені покупцями і продавцями «один на один».

Печать

як визначити вартість житла??

 

Визначення вартості житла

Якщо ви плануєте продати чи купити квартиру, бажано знати, які фактори впливають на її вартість. Завищивши ціну, є ризик загубити час, а час у цьому випадку – гроші, знизивши ціну – втратити прибуток. Як же тоді визначити реальну вартість квартири, тобто ту, за яку вона буде продана найвигідніше?